Gimnastyka poprawia krążenie i zmniejsza pocenie się stóp


Gimnastyka stóp zwalcza ich nadmierne pocenie się i brzydki zapach 

Gimnastyka stóp poprawia krążenie w naczyniach krwionośnych i łagodzi uciążliwą nadpotliwość.
Ćwiczenia powinno się przeprowadzać na boso w ciepłym pomieszczeniu (na podłodze powinien być dywan), najlepiej wieczorem. Ćwiczenia powtarzać w miarę możliwości nawet 10 razy. Cały zestaw ćwiczeń wykonywać przez 10 minut.

Zestaw ćwiczeń na poprawę krążenia w stopach i łydkach

1. Chodzenie na zewnętrznej stronie stopy, następnie na jej wewnętrznej stronie.
2. Chodzenie na palcach, a następnie na piętach.
2. Stojąc w miejscu obracać się na całych stopach najpierw w prawo, a następnie w lewo.
3. Masaż stóp małą piłeczką. Siedząc na krześle prowadzić stopą piłeczkę po podłodze, nie odrywając jej od dolnej powierzchni stopy.
4. Chodzenie w pozycji „pół-kucki”, trzymając rękami za palce stóp.
5. Przysiady na jednej nodze, najpierw na lewej, następnie na prawej.

Po wieczornej gimnastyce stopy wymyć lub wymoczyć, a po dokładnym osuszeniu wetrzeć w nie balsam do ciała z dodatkiem kilku kropli olejku rycynowego. Stopy posypać talkiem lub pudrem dla niemowląt, wetrzeć go między palce, aby wsiąkał w nie pot i położyć się spać. Powinno się stosować wyłącznie czysty talk i puder bez dodatków zapachowych. Grzybica stóp nie zagrozi nam, jeśli uda nam się zachować suchą skórę w przestrzeniach między palcami.

Po miesiącu ćwiczeń nadmierna potliwość ustępuje.

Artykuły powiązane:
Ziołowe napoje zredukują nadmierne pocenie się.
Ziołowe nalewki przeciw poceniu się.
Zioła zmniejszą pocenie się pod pachami.
Jak zmniejszyć pocenie się ciała? Przepisy na domowe sposoby.
Ziołowe kąpiele przeciw poceniu się stóp.
Gimnastyka poprawia krążenie i zmniejsza pocenie się stóp.
Pielęgnacja pocących się stóp.

Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *